+30 210 6459459 focusinghellas@yahoo.com
TAE

Thinking At the Edge (TAE ή Βιωματική Σκέψη) – Workshop / Ημερίδα στα πλαίσια του Open Discovery Space

Ανακοίνωση
Σας προσκαλούμε να εγγραφείτε στο Open Discovery Space (link)
και να γίνετε μέλος στην Ψηφιακή Κοινότητα για το Thinking At the Edge (TAE ή Βιωματική Σκέψη) και τις εφαρμογές του στη σχολική τάξη.
Παρακολουθήστε το σχετικό εισαγωγικό workshop / ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014 στην Ελληνογερμανική Αγωγή, Δημητρίου Παναγέα, Παλλήνη, Αν. Αττική.

 

 

Η συμμετοχή σας είναι δωρεάν. Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.
Εγγραφείτε έγκαιρα, ο αριθμός των συμμετεχόντων θα είναι περιορισμένος.
Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ:

 

Περισσότερες πληροφορίες

 

Ενδεικτικοί τομείς εφαρμογής του Thinking At th Edge
Διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων (πχ. του μαθήματος της γλώσσας και της έκθεσης) αλλά και των μαθημάτων φυσικών ή άλλων επιστημών.
• Υποστήριξη της όλης ετήσιας διαδικασίας του μαθήματος Project
• Υποστήριξη (διαμόρφωση της δομής) των προαιρετικών απογευματινών σχολικών προγραμμάτων
• Υποστήριξη της δημιουργικότητας και των καινοτομικών δράσεων/εργασιών
• Παραγωγή πρωτότυπων εργασιών-πρότζεκτ
• Υποστήριξης καινοτομικών τρόπων διδασκαλίας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (από την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια έως και την τριτοβάθμια/πανεπιστημιακή εκαίδευση, μεταπτυχιακές σπουδές κλπ.)
• Υποστήριξη ερευνητικών εργασιών και ποιοτικής έρευνας
• Διδασκαλία των καλλιτεχνικών μαθημάτων και (γενικά) καλλιτεχνική δημιουργία
• Συγγραφή πρωτότυπων διδακτικών σεναρίων
• Διδασκαλία ξένων γλωσσών

• Καλλιέργεια της Δημιουργικής Γραφής
• Καλλιέργεια της Κριτικής Σκέψης
• Προσωπική έκφραση, Προσωπική ανάπτυξη
Λογοτεχνική παραγωγή (συγγραφή)

• Ουσιαστική και λειτουργικά «ζωτική» έμφαση στη διαθεματικότητα και τηνολοκληρωσιμότητα της (βιωματικής) γνώσης
• «Όχημα» για την πρακτική εφαρμογή της Σχολικής Συμβουλευτικής (ή και της Συμβουλευτικής γενικότερα ιδιαιτέρως για παιδιά και εφήβους) σε συνδυασμό με τη σχέση της σχολικής ζωής με θέματα μαθησιακά, γνωστικών δεξιοτήτων κλπ.
Επέκταση-ανάπτυξη «γνωστικών» αντικειμένων
• Ανάπτυξη θεωρητικών μοντέλων
Επέκταση/Εφαρμογή θεωρητικών μοντέλων σε συναφή/οικεία αλλά και σε άλλα γνωστικά πεδία

• Ανάδειξη του βιωματικού και υπόρρητου χαρακτήρα της μάθησης
• Υποστήριξη των (όπως αποκαλούνται) μαθητών με «μαθησιακές δυσκολίες» (οι «μαθησιακές» ή άλλες «δυσκολίες» όπως αποκαλούνται μπορεί να ειδωθούν από μια νέα αποκαλυπτική σκοπιά: ως δημιουργικές και πολύτιμες βιωματικά δεξιότητες)
Διαχείριση άγχους-συγκέντρωση-προετοιμασία για μάθηση
• Διδασκαλία/Μάθηση για παιδιά με προβλήματα όρασης (ή και άλλες ιδιαιτερότητες) τα οποία έχουν γενικά την ανάγκη Συνοδού

Προσωποκεντρική/Μαθητοκεντρική μάθηση
• Ανάδυση του αντιληπτικού/φαινομενολογικού/εννοιολογικού πεδίου των συμμετεχόντων (πχ. μαθητών) και λοιπά …

Υπεύθυνος
της Ψηφιακής Κοινότητας ΤΑΕ, συντονιστής και κεντρικός ομιλητής του workshop:Κυπριωτάκης Νικόλαος.
Το Workshop πραγματοποιείται με την επιμέλεια-εποπτεία του κου Χερουβή Στέφανου,
στα πλαίσια του Open Discovery Space και με τη σύμπραξη του Ελληνικού Κέντρου Focusing

 

Πως μπορεί να μας βοηθήσει το Focusing

Το Focusing μπορεί να μας διδάξει πώς :

  • να έλθουμε σε επαφή με βαθύτερα στρώματα της ύπαρξής μας και έτσι να γνωρίσουμε τί πραγματικά αισθανόμαστε και τι πραγματικά θέλουμε.
  • να συμφιλιωθούμε με τον εαυτό μας και να τον αποδεχτούμε όπως αληθινά είναι.
  • ν’ αποκτήσουμε, ή και να βελτιώσουμε, τη σχέση μας με το σώμα μας.
  • να παίρνουμε σημαντικές αποφάσεις, μ’ εμπιστοσύνη στον εαυτό μας, την κρίση μας και την αξιολογική μας ικανότητα.
  • να μετατρέψουμε την αυτοκριτική και την ασάφεια των «μηνυμάτων» μας, όσον αφορά στην προσωπική, επαγγελματική και κοινωνική μας ζωή, σε ισχυρούς συμμάχους.
  • να βιώσουμε ηρεμία, δυναμισμό και απόλαυση της ζωής

Επίσης μπορεί να συνδυασθεί με την θεραπεία μας και έτσι αυξήσει την αποτελεσματικότητά της